Jučer-danas-sutra
III. OŠ VARAŽDIN
Učenici nižih razreda obilježili 100. dan škole
objavljeno: 16. veljače 2018.

Učenici su se okupili na zajedničkim stepenicama u školi i veselo otpjevali himnu 100. dan škole. Na taj su način radosno otvorili još jedno obilježavanje 100. dana škole. 

Prvi razredi u srca su upisivali 100 lijepih riječi, ispisivali 100 riječi koje u sebi sadrže riječ STO (npr. iSTOk, STOl, poSTOlar), od geometrijskih su tijela ispisivali broj STO na ploči, od 100 kutija gradili tornjeve, slagali slike od 100 puzzli, brojali do 100 brojeći korake u dvorani, ispisivali broj 100 tijelima, pružali 100 zagrljaja prijateljima u svom i susjednom razredu, ponovili, nacrtali i izradili plakat od 100 riječi engleskog jezika koje su do sad naučili, bojali bojanku sa zadatcima zbrajanja i oduzimanja, brojali kvadrate, krugove, pravokutnike, trokute, srca, zvijezde, rombove, mjesece, paralelograme i ovale do 100, mjerili koliko puta mogu čučnuti, pljesnuti, izgovoriti abecedu, skočiti i napisati svoje ime u 100 sekundi, slagali nove riječi od slova S, T, O, T, I, D, A, N, Š, K, O, L, E, igrali kockicama igru Tko će brže do kralja i bojali brojeve od 1 do 100 crvenom i plavom bojom da bi na kraju dobili crveno i plavo srce, plakat od 100 stvari koje vole raditi na engleskom jeziku.

Drugi razredi izrađivali su mobil od 100 raznobojnih srca, pisali 100 riječi koje u sebi sadrže riječ STO, prepisivali riječi sa 100. stranica knjiga, slagali ih abecednim redom i od njih osmišljavali rečenice, brojili po 2, 4, 5 i 10 do 100, rješavali zadatke riječima koji su uključivali broj 100, vježbali jedinice za novac kupujući ponuđene artikle novčanicom od 100 kuna, pisali „Priču o STOnogi”, koja ima u sebi riječi sa STO (oluja ideja na ploči), rješavali u paru 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja do 100, igrali igru Graničar sa 100 života, pisali 100 stvari koje vole na engleskom jeziku, tijelima slagali broj 100 te pisali obavijest o obilježavanju 100. dana škole.

Treći razredi obrađivali su tekst i radom u skupinama određivali 100 imenica, 100 glagola i 100 pridjeva, množili i dijelili s 10 i 100, slikali masku za 100. dan škole, rješavali listić „Što mi je bilo naj u ovih 100 dana?”, ponavljali naučeno o STOljeću, nabrajali sve pjesmice koje su naučili dosad u školi i došli do broja 100.

Četvrti razredi izrađivali su 100 pahuljica na koje su pisali lijepe poruke te pisali u grupama 100 imenica, glagola i pridjeva. [ IZ DRUGIH IZVORA | varazdinske-vijesti.hr ]