RUŠENJE OBRAZOVNIH MITOVA

Grupiranje prema sposobnostima

petak, 13. travnja 2018.

Kreatori politika nekoliko su puta podržali ovu praksu, a podržali su je i mnogi roditelji, no istraživanja redovito pokazuju da grupiranje prema sposobnostima ne daje akademske rezultate i ima negativan utjecaj na učenike.

Grupiranje prema sposobnostima

Profesor Rob COE i kolege sa Sveučilišta Durham objavili su knjigu „Što čini sjajno poučavanje?”.

Istraživanje upozorava na to da mnoge uvriježene prakse mogu biti štetne za učenje i nemaju temelje u istraživanjima, uključujući i grupiranje učenika po sposobnostima. NAPOMINJU: „Dokazi o učincima grupiranja prema sposobnostima, bilo raspoređivanjem učenika različitih razreda ili grupiranjem unutar razreda, upućuju na to da ono ima vrlo malo utjecaja na ishod učenja” (Higgins i suradnici, 2014).

Pogledajte video označen kao zero-sum game (igra nultog rezultata), Toolkit Talka s internetske stranice EEF i pogledajte komentar Johna HATTIEA

Saiying STEENBERG-HU i suradnici nedavno su [2017.g.] proučavali tisuće studija i rezultate gotovo 100 godina istraživanja o učincima grupiranja i učenja prema sposobnostima. Pronašli su dokaze o akademskim koristima grupiranja unutar razreda, zatim po predmetima unutar školske godine i grupiranja za nadarene, ali nisu pronašli nikakvu korist od grupiranja prema sposobnostima, a rezultati su bili dosljedni bez obzira na to jesu li učenici najbolji, dobri ili najlošiji.

PRESUDA: grupiranje prema sposobnostima ne donosi nikakvu korist, unatoč tome kreatori politika još ga podržavaju.

..................

NAPOMENA

  • TheTeacherToolkit – internetska stranica kreirana kao projekt alternativnog programa obrazovanja učitelja The Region 13 Educator Certification Program (ECP) koji pruža priliku profesionalcima iz različitih područja djelovanja da postanu učitelji alternativnim putem kroz program razvijen u Teksasu.
  • Izvor: teachertoolkit.co.uk

 

Vezani članci
Školski portal: Razotkrivanje mitova o učiteljima

Razotkrivanje mitova o učiteljima

Pitanje je bilo o najrasprostranjenijim mitovima o poučavanju. Evo što…

Školski portal: Razotkrivanje nekih od najčešćih obrazovnih mitova

Razotkrivanje nekih od najčešćih obrazovnih mitova

[Piše: Andreas SCHLEICHER, ravnatelj Uprave za obrazovanje i vještine OECD-a]… ili…

Školski portal: Koje se zemlje najbolje odnose prema učiteljima?

Koje se zemlje najbolje odnose prema učiteljima?

NAJBOLJI ODNOS PREMA UČITELJIMA Želimo li otkriti koje se zemlje…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: 10 načina kako spriječiti disciplinske probleme

10 načina kako spriječiti disciplinske probleme

Ipak, jeste li primijetili da su…

Školski portal: Velika gesta Marcela BROZOVIĆA

Velika gesta Marcela BROZOVIĆA

Vijest je objavila Općina Nuštar na…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…