U našoj se školi nalazi „ljubavna kutija“ u koju učenici danima prije obilježavanja Valentinova ubacuju svoja pisma. Kutiju smo smjestili ispred knjižnice. Na taj način učenici iskazuju ljubav prema simpatiji ili prijatelju, a na dan Valentinova dijelimo pisma po razredima.
Razgovarajući s učenicima o načinima izražavanja osjećaja, o snazi riječi te darivanju, prije same aktivnosti ubacivanja pisama dovodim učenike do zaključka kako nije važna cijena poklona i kako sitnice mogu mnogo značiti i biti najoriginalniji dar.
Dijelim neke od aktivnosti kojima možemo obilježiti ovaj dan.
1.] Aktivnost – razgovor o Valentinovu, prikaz pojmova.
Razgovaramo o Valentinovu. Kada ga slavimo? Na koji način možemo pokazati osjećaje? Što sve može biti poklon? Prikazujemo ovu ilustraciju kao plan ploče.
2.] Aktivnost – IZRAŽAVANJE OSJEĆAJA, pisanje.
Učenici na listić pišu sve ljubavne riječi na koje pomisle.
Mogu izraditi i oblak riječi u alatu i time razvijati računalne kompetencije.
Također mogu pisati o ljubavnim razočaranjima.
3.] Aktivnost – ISTRAŽI O SVETOM VALENTINU, ISPRIČAJ.
Učenici istražuju na uređajima o svetom Valentinu. Pričaju o tome što su saznali.
4.] Aktivnost – LJUBAVNA IGRA (igra se u skupinama).
Za igru su potrebne igraće kocke te isprintana srca, a mogu se koristiti i slatkiši.
Svaki učenik dobiva četiri srca ili slatkiša, baca kocku i izvršava uputu. Pobjednik je učenik koji prvi skupi 10 srca/slatkiša.
5.] Aktivnost – BINGO.
Na linku se nalaze kartice za printanje. Učiteljica čita riječi, a učenici, koji imaju navedena polja, precrtavaju ih. Pobjednik je učenik koji prvi precrta sva polja.
6.] Aktivnost – izrada digitalnih čestitki u alatu Canva.
Na navedenoj se poveznici nalazi dokument s linkovima materijala koje, također, možete koristiti.
Nastao je kao jedan od zadataka Zimskog izazova u eTwinning projektu Webučionica 2, 0.
■ Piše: Martina Cindrić, učiteljica, mentorica razredne nastave ■ OŠ Mate Lovraka, Vladislavci ■ Trudi se učenicima omogućiti zanimljivu nastavu pa prati trendove i uživa zajedno s učenicima u digitalnom svijetu ■