Jučer-danas-sutra
KORISNO
14 savjeta učiteljima za korištenje društvenih medija
objavljeno: 28. kolovoza 2015.

ŠTO SMIJETE RADITI:

  • Objavljujte obavijesti i komentare.
  • Ako ste na javnom forumu, neka vaše objave budu jednostavne i pozitivne. Ako niste u stanju biti takvi, radije šutite.
  • Povežite se s kolegama uz koje se osjećate sigurnima. Nemojte se povezivati s kolegama u koje niste sigurni ili nemate dovoljno povjerenja u njih. Biti svakome prijatelj nije u opisu vašeg posla.
  • Kontrolirajte svoje postavke privatnosti.
  • Održavajte korak s promjenama koje Facebook uvodi u svoje postavke privatnosti.
  • Budite oprezni kad objavljujete slike drugih ljudi.
  • Prije nego „tagirate“ (označite) kolege na slici, razmislite kako biste se vi osjećali da oni to naprave vama.
  • Isključite negativnosti.
  • Obrišite ili blokirajte one koji vas neprestano zasipaju negativnostima.
  • Pokažite ono na što ste ponosni.
  • Napravili ste nešto dobro? Dajte ljudima do znanja.

  STVARI KOJE NE SMIJETE RADITI:

  • Nemojte komentirati statuse svojih učenika, čak i ako su pozitivni, zato što će to ispasti ili kao kritika ili kao pokazivanje pristranosti.
  • Nemojte „slijediti“ (follow) svoje učenike na Facebooku. Vaše namjere su možda nevine, ali od tog možete imati vrlo malo koristi, a puno izgubiti.
  • Nikad nemojte koristiti Tweeter ili objavljivati statuse na Facebooku ako ste popili. Komentari objavljeni pod utjecajem pića nikad ne izgledaju tako mudro ili zabavno sljedeće jutro.
  • Promislite dvaput prije nego se povežete s roditeljima na društvenim mrežama. U maloj zajednici to možda i može proći, ali promislite prije nego se odlučite na takav korak.
  • Nemojte nikada objavljivati fotografije s plaže ili bilo kakve fotografije na kojima niste potpuno obučeni.
  • Nemojte objavljivati slike s privatnih zabava na društvenim mrežama.
  • Nemojte objavljivati statuse tijekom radnog vremena.
  • To jednostavno ne izgleda dobro.
  • Nemojte objavljivati previše statusa.
  • Nemojte svijetu nuditi izvještaje sa svih svojih aktivnosti.

……………..

Napomena:

  • Autor članka je Mark Barnes, jedan od najdinamičnijih zagovornika edukacijske tehnologije i autor šest knjiga o edukaciji i tehnologiji, korištenju mobilnih uređaja i društvenih medija u učionici.

Izvor:  brilliant-insane.com