Ako ste na javnom forumu, neka vaše objave budu jednostavne i pozitivne. Ako niste u stanju biti takvi, radije šutite.
Povežite se s kolegama uz koje se osjećate sigurnima. Nemojte se povezivati s kolegama u koje niste sigurni ili nemate dovoljno povjerenja u njih. Biti svakome prijatelj nije u opisu vašeg posla.
Kontrolirajte svoje postavke privatnosti.
Održavajte korak s promjenama koje Facebook uvodi u svoje postavke privatnosti.
Budite oprezni kad objavljujete slike drugih ljudi.
Prije nego „tagirate“ (označite) kolege na slici, razmislite kako biste se vi osjećali da oni to naprave vama.
Isključite negativnosti.
Obrišite ili blokirajte one koji vas neprestano zasipaju negativnostima.
Pokažite ono na što ste ponosni.
Napravili ste nešto dobro? Dajte ljudima do znanja.
■ STVARI KOJE NE SMIJETE RADITI:
Nemojte komentirati statuse svojih učenika, čak i ako su pozitivni, zato što će to ispasti ili kao kritika ili kao pokazivanje pristranosti.
Nemojte „slijediti“ (follow) svoje učenike na Facebooku. Vaše namjere su možda nevine, ali od tog možete imati vrlo malo koristi, a puno izgubiti.
Nikad nemojte koristiti Tweeter ili objavljivati statuse na Facebooku ako ste popili. Komentari objavljeni pod utjecajem pića nikad ne izgledaju tako mudro ili zabavno sljedeće jutro.
Promislite dvaput prije nego se povežete s roditeljima na društvenim mrežama. U maloj zajednici to možda i može proći, ali promislite prije nego se odlučite na takav korak.
Nemojte nikada objavljivati fotografije s plaže ili bilo kakve fotografije na kojima niste potpuno obučeni.
Nemojte objavljivati slike s privatnih zabava na društvenim mrežama.
Nemojte objavljivati statuse tijekom radnog vremena.
To jednostavno ne izgleda dobro.
Nemojte objavljivati previše statusa.
Nemojte svijetu nuditi izvještaje sa svih svojih aktivnosti.
……………..
Napomena:
Autor članka je Mark Barnes, jedan od najdinamičnijih zagovornika edukacijske tehnologije i autor šest knjiga o edukaciji i tehnologiji, korištenju mobilnih uređaja i društvenih medija u učionici.