Jučer-danas-sutra
NASTAVA I TEHNOLOGIJA
7 karakteristika učitelja koji učinkovito koriste tehnologiju
objavljeno: 15. svibnja 2015.

Svaki učitelj koji zna svoj posao procjenjuje i zatim poboljšava plan nastave na temelju podataka iz tih procjena.

Oni upravljaju svojim razredom na način koji im odgovara, stvarajući pozitivan okoliš za učenje.

Dobrim učiteljima učenje je važnije od alata, ljudi su im važniji od kurikuluma, a pitanja su važnija od odgovora.

Ali, korištenje tehnologije u učionici moglo bi zahtijevati neke manje prilagodbe s učiteljeve strane, kreativno rješavanje problema te inovativnost potrebnu da bi se poboljšalo učenje uz upotrebu tehnologije. Učitelj mora vjerovati u tehnologiju, edukaciju i vlastite sposobnosti za upravljanje tehnologijom.

Stoga može biti korisno obratiti pozornost na karakteristike učitelja koji uspješno koriste tehnologiju u razredu, da bi razvili tehnološko-edukativni mentalitet, koji vjeruje u svrhu, adaptaciju, promjenu te značajno planiranje.

Navest ćemo 7 karakteristika učitelja koji koriste tehnologiju u nastavi i koji vam mogu pomoći  da oblikujete svoje mišljenje o edukacijskoj tehnologiji općenito.

7 karakteristika učitelja koji uspješno koriste tehnologiju:

■ Oni uvijek počinju sa zašto.

■ Oni se mogu jednostavno prilagoditi.

■ Oni objeručke prihvaćaju promjene.

■ Oni dijele.

■ Oni razmišljaju na način koji će osigurati korist za obje strane (učitelje i učenike).

■ Oni su temeljiti i misle unaprijed.

■ Oni se aktivno brinu.

Izvor:

http://www.teachthought.com/technology/7-habits-of-highly-effective-teachers-who-effectively-use-technology/