Iako nije riječ o sveobuhvatnom popisu svega što kurikulum prvog i drugog razreda pokriva, ističe se 12 glavnih akademskih standarda koje bi dijete u SAD trebalo zadovoljiti pri završetku prvog i drugog razreda.
U prvom razredu djeca počinju pisati priče, zbrajati i oduzimati te čak provoditi male znanstvene eksperimente.
Najvažnije je da djeca počinju učiti čitati. Neka djeca počnu čitati u ranijoj dobi te mogu naučiti čitati do vremena kad završavaju vrtić. Za drugu djecu može biti zahtjevno naučiti čitati do završetka prvog razreda.
Učitelji prvog razreda rade s učenicima s različitim sposobnostima za čitanje nastojeći da svi učenici nauče čitati sa samopouzdanjem prije početka drugog razreda.
DO ZAVRŠETKA 1. RAZREDA DIJETE TREBA
■ Biti sposobno točno i tečno čitati nastavni materijal.
■ Razumjeti što je pročitalo.
■ Prepoznati razliku između stvarnih i nestvarnih tekstova.
■ Primijeniti vještine koje već ima za izgovaranje novih i nepoznatih riječi.
■ Moći koristiti rječnik ili druga referentna pomagala.
■ Biti sposobno napisati jednostavne priče koje imaju početak, sredinu i kraj.
■ Brojiti do 100 naprijed i unazad.
■ U brojenju znati preskočiti 2, 5 i 10 brojeva naprijed i unazad.
■ Znati jednostavno dvoznamenkasto zbrajanje i oduzimanje.
■ Razumjeti i riješiti jednostavne tekstualne probleme.
■ Kazati i napisati koliko je sati, na analognim i digitalnim satovima.
■ Biti sposobno podijeliti predmete na dva ili četiri jednaka dijela.
Drugi razred je godina prekretnice u kurikulumu.
Djeca provode manje vremena učeći čitati, a više vremena čitajući da bi naučili. Na matematici djeca uče zbrajati i oduzimati novac, odrediti vrijeme, vještine koje se prenose u svakodnevni život. To je godina u kojoj učenje postaje raznolikije pa se od učenika očekuje da budu neovisniji.
U drugom razredu sva djeca ne čitaju tečno, ali uče iz onog što čitaju, dok je u prvom razredu naglasak bio na čitanju riječi na stranici.
Roditelji koji misle da je drugi razred prezahtjevan trebaju znati da su okruženje u učionici i sadržaj kurikuluma još prikladni za djecu od 7 i 8 godina starosti. Drugi razred je bliži prvom razredu nego trećem.
DO ZAVRŠETKA 2. RAZREDA DIJETE TREBA
■ Čitati nastavni materijal sa svrhom i razumijevanjem.
■ Čitati niz žanrova uključujući fantastiku, poeziju, informativne tekstove, povijest, društvene studije i znanost.
■ Postaviti i odgovoriti na pitanja „tko, što, kada, gdje, zašto i kako“ da bi pokazalo razumijevanje ključnih detalja.
■ Biti sposobno izvući zaključke iz teksta da bi poduprlo neke ideje.
■ Napisati tekst o vlastitom mišljenju, iznoseći razloge koji podupiru to mišljenje.
■ Tijekom pisanja koristiti vremenske riječi (prvo, sljedeće, zatim, posljednje, itd.).
■ Odrediti značenje nepoznatih riječi na temelju sadržaja priče.
■ Razumjeti troznamenkaste brojeve.
■ Brojiti do 1000, preskočiti brojenje za 5, 10 i 100 brojeva.
■ Kazati i napisati koliko je sati unutar petominutnih intervala, na digitalnim i analognim satovima.
■ Riješiti tekstualne probleme koji uključuju novčanice i kovanice.
■ Predstaviti i interpretirati podatke, poput grafova i dijagrama.
Ove vještine su obično sekvencijalne te dopuštaju djeci da izgrađuju nove vještine na temelju onih koje su već svladali.
Izvor:
http://www.schoolfamily.com/blog/2012/05/29/1st-grade-2nd-grade-end-of-year-academic-checklist