Priznanje je primila na međunarodnom skupu psihologa, 22. „Danima Ramira i Zorana Bujasa“, u organizaciji Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskog psihološkog društva.
Čitanje kao vještina, psihološki proces i najnovija prilagodba živčanog sustava potrebama komunikacije i kulture, proučava se odavno.
To je vještina bez koje moderni čovjek ne može i važno ju je usvojiti u dječjoj dobi, jer na toj vještini počiva u velikoj mjeri djetetova spoznaja svijeta i mogućnost budućeg profesionalnog osposobljavanja.
Mnogo istraživanja u psihologiji najprije je nastojalo otkriti bitna svojstva procesa stjecanja čitačke vještine, a zatim i učinkovite metode poučavanja čitanja.
No, kao i u mnogim drugim znanostima, još su slabe veze između istraživanja koja nastoje upoznati neku pojavu, dakle temeljnih, i primjene tih spoznaja i rezultata u praksi.
Autorica, jedna od najpoznatijih domaćih stručnjakinja na tom području, napisala je knjigu utemeljenu na dokazanim istraživačkim spoznajama s isključivom svrhom proučiti što je znanost o čitanju i što nam ona korisno ili novo nudi za ustrojavanje i poboljšanje prakse poučavanja čitanja.
U knjizi/priručniku obuhvaćene su spoznaje neuroznanosti, psiholoških istraživanja/eksperimenata i pedagoških istraživanja, kao i kvalitetni rezultati prakse poučavanja čitanja.