Školstvo u medijima
ŠTO ĆE SE DOGODITI?
Djeca s poteškoćama u razvoju mogla bi ostati bez pomoćnika u nastavi
objavljeno: 18. kolovoza 2015.

… jer će Ministarstvo obrazovanja rezultate natječaja o financiranju asistenata iz EU fonda objaviti tek u listopadu 2015.

Umjesto s pomoćnicima, djeca s poteškoćama u razvoju na početku prošle školske godine u klupama su sjedila sama. Zrinka Wagner pita se hoće li njen sin Luka i ove godine krenuti u školu bez asistenta.

Luka će sad u 7. razred, dobiva dva nova predmeta, bez asistenta dijete ne bi moglo pratit redovan školski program, jer sporo čita i piše, tako da nas je strah, rekla je majka Zrinka Wagner.

Strah da ni ove godine za asistente neće na vrijeme biti novca javio se jer će ministarstvo obrazovanja rezultate natječaja za njihovo plaćanje objaviti tek u listopadu, a dotad bi ih trebali plaćati osnivači škola  županije. U Hrvatskoj zajednici županija boje se da neke neće imati novca pa da će djeca u školu bez asistenata.

Ono što se pred nas stavlja i naravno da ne možemo znati, naravno dok prvi rezultati administrativne provjere ne budu prošli, ne možemo znati za koji broj učenika će nam biti osiguran broj pomoćnika, odnosno financijska sredstva u ovom slučaju, kazala je Vesna Šerepac iz Hrvatske zajednice županija.

Za asistente u nastavi iduće školske godine bit će osigurano 55 milijuna kuna iz europskih fondova, oko 10 milijuna više nego prošle godine. U ministarstvu obrazovanja kažu – do početka škole znat će se tko je prošao na natječaju, pa asistenti mogu na nastavu.

Prijavitelji na ovaj projekt će do početka školske godine dobiti obavijest ulaze li u financijsku omotnicu ili ne. Propozicijama natječaja propisano je da svaki osnivač sukladno svojoj razvijenosti, indeksu razvijenosti mora sufinancirati taj projekt od 5 do 15 posto, rekao je Staša Sknežić, pomoćnik ministra obrazovanja.

Od kuda će doći novac, roditeljima i djeci manje je bitno – oni samo žele da se poštuju njihova prava koja su im i Ustavom zajamčena.  [ IZ DRUGIH MEDIJA | www.vijesti.rtl.hr  | autorica: Matea Damjanović ]