Učenici su bili oduševljeni oblikom te smo zajedno istraživali oblike KORU koji se nalaze (u prikazu) u dizajnu namještaja, košulja, narukvica i lančića. Vrlo su brzo učenici upotrijebili naziv dizajn te se okušali i sami u stvaranju kružnog oblika, a poigrali su se kompozicijom boja i oblika (crta) u stvaranju.
Koru je biljka s Novog Zelanda. (link prezentacije)
Cjelina:
Ploha
Nastavna tema:
Grafički dizajn
Likovno područje:
dizajn, slikanje
Likovni problemi (ključni pojmovi):
kompozicija boja i oblika
Motiv:
a) vizualni: biljka koru
Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:
uljni pastel
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: uočavati kako priroda stvara simbolične i jedinstvene oblike, upoznati biljku koru i kako se simbol te biljke uočava u dizajnu namještaja, spiralnom obliku na tekstilu itd., uočavati oblik oko sebe i na reprodukcijama slikarice R. H., naučiti upotrebljavati tehniku pastel
b) stjecanje sposobnosti: razvoj kreativnosti i originalnosti prilikom osmišljavanja kompozicije boja i crta, razvoj vizualne percepcije – uočavanje odnosa boje i crte, razvoj likovnog izraza, razvoj motorike, uporaba pastela, razvoj mašte i sposobnosti izmišljanja, argumentirano vrednovanje i analiziranje svog rada i rada drugih učenika na temelju zadatka.
ODGOJNI ZADATCI:
Razvijanje samostalnosti, razvijanje empatije, razvijanje odgovornosti prema okolišu i očuvanju prirode i prirodnih ljepota.
- Radovi učenika 2. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- fotogalerija https://photos.app.goo.gl/QUzsLEZztn6V92Na9