NASTAVNO PODRUČJE: Boja (kontrast toplo-hladno) ✿ NASTAVNA JEDINICA: Frida Kahlo-portret ✿ KLJUČNI POJMOVI: kontrast toplo-hladno ✿ LIKOVNI PROBLEM: kontrast toplo-hladno, portret.
POSTIGNUĆA / ZADATCI:
🔸 Obrazovni : uočiti proporcije i pravilno ih prikazati na plohi (papiru) te prepoznati primjere toplo-hladnog kontrasta na reprodukcijama umjetnice Fride Kahlo, upoznati zanimljivosti vezane uz spomenutu umjetnicu.]
🔸 Odgojni: razvijanje stavova i uvjerenja na području likovne stvarnosti, otkrivanje estetske vrijednosti pravilnog prikazivanja proporcija na plohi (papiru).
LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO: pastela i tempere (kombinirana tehnika).
✿ Razgovor o zanimljivostima vezanim uz umjetnicu Fridu Kahlo (upoznavanje umjetničkog opusa spomenute umjetnice).
✿ Razgovor o likovnom problemu (navođenje toplih i hladnih boja) te motivu (Što je portret?, Na što je potrebno pripaziti prilikom njegove izrade?, Koje detalje uočavaš na licu umjetnice?).
✿ Izrada radova.
✿ Analiza radova u učionici.
Analiza uspješnosti ovog nastavnog sata Likovne kulture u mome razredu bila je provedena u virtualnoj učionici koju nam je omogućio CARNET.
PREZENTACIJA svih radova | unutar prezentacije nalaze se svi učenički radovi
■ Radovi učenika 3. b OŠ „Sveta Nedjelja“ nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk ■