Volim pričanje priča tijekom sata Likovne kulture. Volim običaj da likovni postane nešto značajno u njihovu svijetu (danu) i da nakon sata pričaju o tome. Trenutno učimo biljni svijet iz Prirode i društva. Mnoštvo biljaka, čudna imena, kako cvatu, kako se razmnožavaju, što su to lapovi…da sve ne budu samo pojmovi zapisani u bilježnicu, puno crtamo.
Upravo posvećenost da naprave što više detalja, dovela me do pitanja koje sam im postavila: Kako su u prošlosti znanstvenici bilježili, skupljali bilje?
Došli smo do riječi HERBARIJ (dio učenika ima stariju braću i znaju/objasnili su značenje riječi).
Sljedeće se pitanje nametnulo samo: Kako prikazati biljku od sjemenke do ploda na jednom papiru da ostane za daljnje istraživanje?
Za njih sam pripremila najstariji crtani herbarij koji sam pronašla na internetu iz 1903. godine.
Oduševile su ih fotografije i odlučili su se vratiti u to doba te prikazati slikovni herbarij na današnji način koristeći pastele.
Zadatak:
Izrada slikovnog herbarija – od sjemenke do ploda uljnim pastelom.
Likovni zadatak:
oblikovanje crtom, realističan prikaz.
■ Radovi učenika 4. b OŠ „Sveta Nedjelja“ nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk ■