Istraživanjem je dokazano da hrana koja je lijepo posložena na tanjuru ima bolji okus. Ne morate biti umjetnik ili znanstvenik da biste bili vrlo dobar kuhar, no u kuhanje je uključena i umjetnost i znanosti te je istodobno tehnički i kreativan proces. Bili neko jelo izgledalo privlačnije ili ukusnije ako bi sastojci toga jela bili umjetnički posloženi imitirajući neku apstraktnu sliku? Sudeći prema današnjim trendovima i cijenama koje su ljudi spremni platiti za umjetnički aranžiranu hranu, odgovor je potvrdan.
Jedan je kuhar odlučio napraviti laboratorijski eksperiment koji je objavljen u časopisu Flavour. Charles Michel talentirani je kuhar, ali i znanstvenik koji radi na Sveučilištu u Oxfordu, gdje istražuje kako se ljudska osjetila stapaju da bi stvorila jedinstveno iskustvo svijeta.
U jednom je od svojih eksperimenata Michel želio otkriti kakav utjecaj ima umjetničko prezentiranje i aranžiranje hrane na očekivanja i iskustva posjetitelja restorana. Njegova je metoda bilo posluživanje salate napravljene prema složenom receptu od sedamnaest dijelova pripremljenih na tri različita načina i to za šezdeset ljudi.
U prvoj je prezentaciji svaki sastojak salate bio uredno i zasebno aranžiran. U drugoj je prezentaciji salata bila jednostavno bačena i poslužena na sredini tanjura. Treća je prezentacija izgledala poput apstraktne slike Vasilija Kandinskog. Sudionici eksperimenta, iako nisu znali da je jelo bilo nadahnuto umjetničkim djelom, ocijenili su „Kandinski salatu“ privlačnijom i ukusnijom. Bili su spremni i platiti više za nju.
Iako nisu znali ništa o tome da je nadahnuće za jelo bilo umjetničko djelo, sudionici su intuitivno prepoznali umjetnički obrazac u hrani.