Uncategorized
Neki nadnaslov
Testni članak v3
objavljeno: 16. prosinca 2019.

Svi sadržaji i fotografije objavljeni na www.skolskiportal.hr vlasništvo su Školske knjige. Pri objavi i prezentiranju materijala preuzetih s ovog weba obvezno valja navesti izvor i objaviti link za Školski portal (npr. preuzeto s www.skolskiportal.hr).

Osnovno što valja izmijeniti jest broj obvezatnih, sukladno tome i izbornih predmeta te satnicu pojedinih predmeta tijekom nastavnog tjedna, što se sve češće spominje u nastavničkim krugovima. Naš gimnazijalac u prvome razredu ima 15 predmeta, a u Irskoj, Švedskoj ili Portugalu učenici imaju od šest do osam obvezatnih predmeta. I ta im se brojka smanjuje od prvoga prema završnom razredu srednje škole.

Razgovijetno izražavanje i uvjerljivo pripovijedanje esencijalne su sastavnice žive, dojmljive priče.

Osnovno što valja izmijeniti jest broj obvezatnih, sukladno tome i izbornih predmeta te satnicu pojedinih predmeta tijekom nastavnog tjedna, što se sve češće spominje u nastavničkim krugovima.Naš gimnazijalac u prvome razredu ima 15 predmeta, a u Irskoj, Švedskoj ili Portugalu učenici imaju od šest do osam obvezatnih predmeta. I ta im se brojka smanjuje od prvoga prema završnom razredu srednje škole.

Za Američku organizaciju Partnership for 21st Century Skills (P21), koju sponzoriraju brojne multinacionalne korporacije, četiri su važne vještine 21. stoljeća kritičko razmišljanje i rješavanje problema, komunikacija, suradnja te kreativnost i inovativnost. Kraljevsko umjetničko društvo u London pak smatra da su vještine budućnosti građanstvo, učenje, upravljanje informacijama, uspostavljanje odnosa s ljudima i upravljanje situacijama.

Naslov H1

Naslov H2

Naslov H3

Naslov H4

Naslov H5
Naslov H6

Lista elemenata

  • jedan
  • dva
  • tri
  • četiri

Lista brojeva

  1. jedan
  2. dva
  3. tri
  4. četiri

Međunaslov

Kopsum sequi aspernatur inventore culpa. Necessitatibus qui quae molestiae quo et quidem et. Ad iure et reiciendis esse et necessitatibus. Fugiat architecto ad omnis doloremque cum exercitationem accusantium. Maxime dicta cumque ut qui. Osnovno što valja izmijeniti jest broj obvezatnih, sukladno tome i izbornih predmeta te satnicu pojedinih predmeta tijekom nastavnog tjedna, što se sve češće spominje u nastavničkim krugovima. Naš gimnazijalac u prvome razredu ima 15 predmeta, a u Irskoj, Švedskoj ili Portugalu učenici imaju od šest do osam obvezatnih predmeta. I ta im se brojka smanjuje od prvoga prema završnom razredu srednje škole.

Magni dolorem et velit exercitationem qui culpa. Consequatur architecto ad autem quasi sint. Ducimus ut consequatur voluptatem saepe. Est ut nisi sunt ut.

Provident in asperiores voluptatem qui. Qui assumenda quas non rerum magni temporibus nisi. Illum aut a omnis. Recusandae eum a reiciendis a officia praesentium recusandae. Error beatae voluptates autem qui repellendus asperiores minima. Et magni ipsum consequuntur voluptas labore. Debitis iusto dolorum perferendis hic.

Provident in asperiores voluptatem qui. Qui assumenda quas non rerum magni temporibus nisi. Illum aut a omnis. Recusandae eum a reiciendis a officia praesentium recusandae. Error beatae voluptates autem qui repellendus asperiores minima. Et magni ipsum consequuntur voluptas labore. Debitis iusto dolorum perferendis hic.

Provident in asperiores voluptatem qui. Qui assumenda quas non rerum magni temporibus nisi. Illum aut a omnis. Recusandae eum a reiciendis a officia praesentium recusandae. Error beatae voluptates autem qui repellendus asperiores minima. Et magni ipsum consequuntur voluptas labore. Debitis iusto dolorum perferendis hic.

Napomena

Izabrala i pripremila, u dijelovima dopunila: Snježana Mostarkić / prema tekstu: Four Essential Reasons to Use Story Writing Topics in Your Classroom / Jill Schoenberg, voditeljica kreativnih radionica za mlade / SAD: Journal Buddies – mrežne stranice namijenjene razvijanju pisanja i pisanoga izražavanja; inspirirane su istoimenom knjigom iz 2005. godine, nastale na temelju autoričina rada s djecom i mladima s ciljem unaprjeđivanja načina na koji mladi postižu samopouzdanje i razvijaju svoje potencijale (izvor: journalbuddies.com)