Igra loptom uveseljava djecu i razbija monotoniju ponavljanja gradiva.
POTREBAN PRIBOR:
- mekana lopta za plažu ili lopta na napuhavanje
- flomasteri u boji ili flomasteri za ploču.
DODAJ MI PITANJE
Na loptu sam napisala razna pitanja. Malo matematike i malo općenitih svakodnevnih pitanja. Tko ulovi loptu sam bira na koje pitanje želi odgovoriti. Tako zapravo djeci dajem na izbor da pričaju o onome o čemu žele – sladoledi, ljeto, braća, hobiji… Djeca koja nisu raspoložena za druženje i čavrljanje mogu jednostavno izračunati 14+2 i baciti loptu dalje.
Učenici vole ovu igru jer je bacanje i dodavanje lopte samo po sebi zabavno. Zanimljivo im je to što ne moraju odgovoriti na prvo pitanje koje dobiju nego mogu birati pitanje koje im u tom trenutku bolje odgovara.
ZAVRŠETAK:
Na kraju igre sjedamo na svoja mjesta i djeci dajem zadatak da smisle nova pitanja za našu loptu.
PITANJA KOJA SAM JA STAVILA NA LOPTU:
- Imaš li brata?
- Voliš li sladoled?
- Voliš li ljeto?
- 4+7=
- 12+6=
- 14-3=
- Sladoled ili vanilija?
- Bicikl ili romobil?
………………..
Piše: Božidarka HRVAČIĆ, učiteljica razredne nastave | OŠ Gustava Krkleca, Zagreb
Nakon deset godina rada u vrtiću, odlučila sam malo odrasti i poći u školu. Sad radim u produženom boravku u OŠ Gustava Krkleca u Zagrebu. Svoj rad temeljim na kreativnom pristupu učenju, a omiljena mi je izreka ona Alberta Einsteina: „Mašta je mnogo važnija od znanja. Može se sve znati, ali ništa ne napraviti, dok se s malo mašte može napraviti sve.”