Školstvo u medijima
UČITELJI I RODITELJI
„Učitelji ne bi trebali provoditi večeri odgovarajući na emailove roditelja”
objavljeno: 14. veljače 2019.

Hinds je u sklopu nedavnoga govora potaknuo učitelje da izbjegavaju odgovaranje na „goleme količine” emailova koje primaju od roditelja izvan školskog dana te dodao da bi tehnologija trebala olakšati njihove živote, a ne pridodati njihovu radnom opterećenju.

Govoreći na godišnjem sajmu u Londonu posvećenom obrazovnoj tehnologiji, Hinds je rekao: „Obrazovanje je jedno od rijetkih područja u kojem je tehnologija povezana s povećanjem radnog opterećenja umjesto s njegovim smanjenjem. S obzirom na stanje otprije nekoliko desetljeća, email je donio revoluciju u komunikaciji između roditelja i učitelja, ali nas nije riješio nepotrebnih stvari – uglavnom je samo pridodao opsegu naših obveza.”

Hinds smatra da nastavnici provode više od polovice svog vremena na zadatke koji nemaju veze s poučavanjem, a radno je opterećenje jedan od najčešćih razloga zbog kojih učitelji odlaze iz profesije.

„Siguran sam da nitko od nas danas ne može zamisliti život bez emaila, ali razmišljamo li ikad o tome koliko vremena zapravo svakodnevno potrošimo na čitanje i odgovaranje na emailove? U mnogim, možda i svim profesijama, email oduzima mnogo vremena. No, za nastavnike je stanje mnogo gore zbog toga što su suočeni s golemom količinom emailova roditelja i svojih nadređenih, na koje moraju odgovoriti nakon završetka školskog dana.”

Hinds potiče nastavnike da bolje iskoriste tehnologiju te da se pobrinu da tehnologija bude faktor koji će smanjiti, a ne pridodati opsegu njihova posla.

Početkom siječnja jedan je od vodećih britanskih ravnatelja rekao da postoji opravdana zabrinutost zbog trenda koji prevladava u nekim školama koje se koriste grupnim emailovima ili velikim grupnim razgovorima na društvenim medijima za roditelje.

Dominic FLOYD, ravnatelj privatne pripremne škole u Devonu, rekao je da to može urušiti „osjetljiv i važan” odnos između roditelja i škole.

Iako ova vrsta komunikacije može biti korisna za učitelje i roditelje, Floyd je upozorio da to ima i negativnu stranu.

„Porast masovne, grupne komunikacije pokazuje zabrinjavajuće stanje za neke roditelje. Dok neke od ovih grupa mogu biti korisne i zaista pozitivne, također mogu pridonijeti pogrešnom razumijevanju i postati forum za širenje negativnosti” – kaže Floyd.

……………..

NAPOMENA

  • Ujedinjeno Kraljevstvo: Telegraph je višemedijski portal za vijesti, posvećen analizi, stajalištima, mišljenjima i uvidima koje njegovi novinari donose svojoj raznolikoj i širokoj publici.
  • Izvor: telegraph.co.uk
  • Photo by Hannah Wei on Unsplash