OŠ IVANA GUNDULIĆA, ZAGREB

Ah, taj Lidrano

utorak, 11. veljače 2020.

Iza nas je općinska razina Lidrana. Godinama sam slušala o Lidranu i divila se kolegicama koje su s puno ljubavi i truda pripremale svoje učenike za to natjecanje. Nisam nalazila dovoljno samopouzdanja da se i sama upustim u tu pustolovinu.

Sve do prošle godine. 

Potaknuli su me zapravo izrazito negativni komentari na društvenim mrežama. Govorili su o nepravednoj konkurenciji. Na Lidranu se međusobno natječu učenici od 1. do 8. razreda i u istoj su konkurenciji. Govorili su kako je teško slušati komentare i ocjene stručnog povjerenstva pogotovo pred učenicima.

Sigurno se čudite i pitate što bi me od nabrojanoga moglo potaknuti! Pa odlučila sam pokušati...

Baš me zanimalo je li to baš tako kao što se priča.

S učenicima sam uvježbavala igrokaz od početka listopada. I prijavila sam se...
S obzirom na sve što sam čula, a i kolege su mi govorile da ne očekujem previše, otišla sam bez ikakvih očekivanja. Povela sam sve svoje drugaše. Njima sam unaprijed rekla da smo mi pobjednici samim time što smo dospjeli na to natjecanje.

Pričala sam im da smo mi najbolji tim i da ovakvu priliku ne dobivaju baš svi.

Prilikom priprema, oni koji nisu nastupali hrabrili su i savjetovali one koji su sudjelovali u igrokazu. Naše je zajedništvo jačalo i stvarno se osjećalo ono „svi za jednoga, jedan za sve!”.

Svi smo se osjećali nekako posebno i odabrano [iako smo se sami prijavili, onako... za probu]. Iskustvo nastupa na pravoj pozornici u pravom kazalištu za mnoge je uspomena za cijeli život.

Odlaskom na Lidrano tu smo uspomenu i dobili. A dio nakon nastupa...

Dio kada stručno povjerenstvo iznosi svoje viđenje, kad procjenjuje i odlučuje tko odlazi dalje... Meni je osobno tih sat vremena bilo izvrsno iskustvo.

Pohvale sam upijala kao spužva, a kritike i prijedloge sam zapisivala i razmišljala kako bih ih sljedeće godine s učenicima pretvorila u korist. Naučila sam iz tih kritika mnogo više nego na mnogim edukacijama. Pa i takve stvari treba slušati i učiti. Predstave druge djece koja su sudjelovala na Lidranu nažalost nisam vidjela, jer sam sa svojim učenicima bila iza pozornice i u garderobi.

Iako prošle godine nisam prošla dalje, bila sam sretna, jer sam mnogo naučila iz tog iskustva.

Ali nisam odustala! Ove sam godine dio savjeta primijenila. Učenik s kojim sam radila ide dalje.

Ne treba se bojati izazova niti negativnih komentara. Iz svega se može nešto naučiti. Treba se samo odvažiti i pozitivno krenuti naprijed!

Volim Lidrano!!!

….................…..

Sanela ŠKEVIN, učiteljica razredne nastave, OŠ Ivana Gundulića, Zagreb
....

Dugogodišnja učiteljica škole u srcu Zagreba. Za sebe mogu reći da volim istraživati, poučavati izvan učionice i stalno nešto novo raditi. Vodim skupinu malih istraživača koji svaki tjedan izvode neke pokuse, pripremam učenike za Lidrano, pišem igrokaze. Obožavam projekte Erasmus+ i eTwinning.

Ključne riječi

Vezani članci
Školski portal: Potrči, uskoči!

Potrči, uskoči!

Ispod stolova nožice cupkaju, olovke se vrte, ispadaju iz ručica...…

Školski portal: Očaravajuće čarolije u kemiji

Očaravajuće čarolije u kemiji

Učenici trećih i četvrtih razreda OŠ Ivana Gundulića iz Zagreba…

Školski portal: Djedovi i bake ponovno u školi

Djedovi i bake ponovno u školi

Roditelji, iako zainteresirani za razvoj i napredak svoje djece, znaju…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…