Školstvo u medijima
STRUČNJACI O POVRATNIM INFORMACIJAMA
Povratne informacije i što vrijedi pamtiti
objavljeno: 24. studenoga 2017.

Udruga također objavljuje časopis The Educational Leadership Magazine,koji je nedavno posvetio jedan broj povratnim informacijama te okupio znamenite stručnjake poput Granta Wigginsa, Johna Hattieja, Susan M. Brookhart, Dylana Williama itd.

Edukatori i istraživači međusobno su podijelili vrijedne uvide u povratne informacije i kako one poboljšavaju učenje.

Možete ih naći ovdje u obliku sedam natuknica koje je vrijedno zapamtiti kada se govori o povratnim informacijama.

1) Povratne informacije nisu savjet, pohvala ili evaluacija. Povratne informacije su informacije o tome kako napredujemo u svom nastojanju prema nekom cilju.

2) Kada učenici znaju da je učionica sigurno mjesto na kojem smiju pogriješiti, oni će se tada vjerojatnije koristiti povratnim informacijama za učenje.

3) Povratne informacije koje učenici daju učiteljima mogu biti snažnije od povratnih informacija koje učitelji daju učenicima.

4) Kada u sklopu svojih povratnih informacija dajemo i ocjenu, učenici rutinski čitaju samo do ocjene.

5) Povratne informacije učinkovite su u tijeku učenja, dok još ima vremena reagirati na njih.

6) Većina povratnih informacija koje učenici primaju o svom radu u učionici dolazi od drugih učenika – a većina tih povratnih informacija je pogrešna.

7) Učenici moraju znati koji je cilj njihova učenja – specifična vještina koju moraju naučiti – u suprotnome povratne informacije svode se samo na to da im netko govori što da rade.

………………….

NAPOMENA

  • Visible Learning jest portal edukacijskog stručnjaka Johna Hattiejea koji je u svojoj poznatoj studiji iz 2009. Visible Learning usporedio učinke mnogih aspekata koji utječu na ishode učenja.
  • visible-learning.org