Zanimljivosti
OŠ BOGUMIL TONI, SAMOBOR
Hiperaktivni sanjari u školi
objavljeno: 1. veljače 2018.

Ferek je pojasnio kako nepažnja, hiperaktivnost i impulzivnost karakteriziraju ADHD – najčešći mentalni poremećaj kod djece – te kako je pravilna stimulacija ključ uspjeha u radu s djetetom koje pati od deficita pažnje ili pak hiperaktivnosti. 
Hiperaktivni sanjar Ferek više od ikoga zna o čemu govori, jer se odmalena bori sam sa sobom i okolinom koja, u najmanju ruku, nije bila poticajna za nekoga tko je različit. Iako je stabilno iskoračio na prvu stepenicu osnovnoškolskog obrazovanja, uz učiteljicu koja prepoznaje važnost pravilne stimulacije hiperaktivnog djeteta, već u drugome razredu, dolaskom nove učiteljice, počinju izazovi.

„Iz nepažnje, temeljnog simptoma ADHD-a, proizašle su nebrojene prepreke u ovladavanju školskim gradivom, odnosu s drugim učenicima, ali i učiteljima – nemogućnost koncentracije, pad samopouzdanja, izrugivanje različitostima, neshvaćanje i nerazumijevanje” – ovim se imenicama Ferek osvrnuo na svoje školovanje.

Nakon teškom mukom završene osnovne i srednje škole uz sveprisutan osjećaj ljutnje, bezvrijednosti i mržnje prema samome sebi, Ferek je počeo istraživati o ADHD-u i doživio je buđenje – svoje duhovno rođenje i svjesnost sebe. Shvatio je da se, želi li iskoristiti svoje potencijale, mora baviti isključivo onime što ga zanima.
Danas se Ferek doista i bavi onime što ga zanima; pomaže hiperaktivnim sanjarima i njihovim roditeljima, no isto tako učitelje i stručne suradnike želi potaknuti na što bolju prihvaćenost „drukčijih” malih individualaca u obrazovnom sustavu.

Predavanje je zaključio tvrdnjom kako učenici mogu zaboraviti gradivo, ali nikad neće zaboraviti kako su se osjećali. [ IZ DRUGIH IZVORA | samobor.hr ]