Nekad ni ne znam što imam. U potrazi za nečim drugim pronašla sam „kartašku“ igru koju sam pravila prije više godina za učenike četvrtog razreda.
Kako bih im pomogla da što prije upamte formule za izračun opsega i površine te kako bi usvojili razne geometrijske pojmove, napravila sam im igru „CRNI PETAR“.
PAROVI KARATA SU NA PRIMJER:
- „šiljasti kut“ i slika šiljastoga kuta
- „pravokutan trokut“ i njegova slika
- „formula za opseg jednakostraničnog trokuta“ i „o=3a“,
- „pravac f“ i nacrtani pravac
i jedna je karta kao Crni Petar – stavila sam bombu.
Pojmove i pripadajuće slike ispisala sam na tvrđem kartonu koji je dovoljno tanak da prođe kroz moj pisač, izrezala sve i podijelila učenicima.
Znam dobro da je po kućnom redu škole zabranjeno kartanje i kockanje, ali zbog ovakvog oblika kartanja vjerujem da nitko neće biti kažnjen.
Piše: Katica KONSTANTINOVIĆ, učiteljica, OŠ Nikole Tesle, Mirkovci
Iako joj je učiteljski poziv primarni, dvije je godine predavala matematiku u višim razredima osnovne škole. Dugogodišnja je volonterka, državna instruktorica i trenerica voditelja u Savezu izviđača Hrvatske.