Kolumna
Sandra VUK, majka dviju kćeri – učiteljice i druge koja ni ne želi čuti o tome da nastavi maminim stopama. Entuzijast, osoba koja uvijek uči, sve je zanima i vjeruje u današnju djecu. Da bi cijeli proces bio što lakši, učenje smatra životnom igrom, uvijek traži nove spoznaje, metode i načine poučavanja. Zaljubljenik u nove tehnologije. Zaljubljenik je i u svoj posao i radost koju dijeli kad uđe u učionicu. Profesionalac u poučavanju već 27 godina. Uvijek željna prikazati primjere prakse, poučavati i odrasle. SLUŽBENO: učiteljica u OŠ Sveta Nedelja, učiteljica savjetnica, kolumnistica, e-mentorica, edukatorica o novim tehnologijama, županijska voditeljica. Kolumnistica je Školskog portala od siječnja 2015.
DNEVNIK JEDNOG ODRASTANJA
Jezične igre… turistički vodič
objavljeno: 12. listopada 2015.

IGRALI SMO SE.

Kao što i većinom radimo na dodatnoj nastavi, ja sam bila to što jesam. Majka dvoje djece koja traži gdje da ljetuje sljedeće godine. Učenici su bili turistički djelatnici koji su odlučili ponuditi mi ljetovanje u mjestu u kojem su sami ljetovali. I krenuli smo…

……………..

Dobar dan! Vidjela sam vaš plakat u izlogu i zanima me ljetovanje kod vas?

Što mi možete predložiti? Mi smo četveročlana obitelj koja se voli kupati na pješčanim plažama, navečer voziti bicikle i istraživati tajne uvale i plaže.

……………..

Najprije se predstavio Krk, kratko i sažeto, najosnovnije informacije… Nije mi se svidio aranžman pa sam zamolila nove ponude.

Tada je Murter odlučio ponuditi posebni dio vezan za djecu, trampolin u večernjim satima.

Samozatajni Vis odlučio je podignuti ljestvicu ponudivši smještaj u staroj kamenoj kući, pješčanu plažu i mir.

Glasna Barcelona nudila je ludi provod, puno turista, beskrajne plaže bijelih kamenčića. Zahvalila sam, za moju učiteljsku plaću predaleko i preskupo. Barcelonu to nije nimalo zaustavilo i nadalje je reklamirala brod Santa Maria i veliku katedralu.

Sasvim tiho predstavio se Pag. Ali, kad je krenuo u predstavljanje, nije mogao stati. Od ludih provoda, do jahanja konja i posebnog lunaparka za djecu.

Nakon dvadeset minuta počelo je i nadmudrivanje: mi imamo trampolin – a mi pedaline.

……………..

Bilo ih je tako lijepo gledati kako su učenici bez puno poticaja, bez puno riječi odjednom bili uživljeni u svoje uloge, kako su se podsjetili ljetovanja, izvukli najbitnije, uspjeli samostalno se predstaviti, oblikovati rečenice, izraditi reklamni slogan.

Na kraju pitala sam ih što je to otok (jer većina mi je nudila smještaj na otoku)? I bez definicija, bez pisanja po ploči znali su otok okarakterizirati kao nešto što je sa svih strana okruženo morem.

Jer, do njega su putovali brodom ili trajektom ili, kao u slučaju Krka, odmah su se počeli pitati je li to otok ako je spojen mostom.

Završetkom sata teško im je bilo izići iz te uloge. Još su se na hodniku nadmudrivali koje bi meni odredište najbolje odgovaralo, a ja sam baš sretna završila taj dan, da je barem više vremena, mogućnosti za ovakve aktivnosti u kojima bi sudjelovali svi.

…………….

Sandra VUK

OŠ Augusta ŠENOE, Zagreb

UHURN Zvono