Kolumna
Sandra VUK, majka dviju kćeri – učiteljice i druge koja ni ne želi čuti o tome da nastavi maminim stopama. Entuzijast, osoba koja uvijek uči, sve je zanima i vjeruje u današnju djecu. Da bi cijeli proces bio što lakši, učenje smatra životnom igrom, uvijek traži nove spoznaje, metode i načine poučavanja. Zaljubljenik u nove tehnologije. Zaljubljenik je i u svoj posao i radost koju dijeli kad uđe u učionicu. Profesionalac u poučavanju već 27 godina. Uvijek željna prikazati primjere prakse, poučavati i odrasle. SLUŽBENO: učiteljica u OŠ Sveta Nedelja, učiteljica savjetnica, kolumnistica, e-mentorica, edukatorica o novim tehnologijama, županijska voditeljica. Kolumnistica je Školskog portala od siječnja 2015.
DNEVNIK JEDNOG ODRASTANJA
Učimo s pomoću igre
objavljeno: 4. travnja 2016.

Te igre postavljam na mrežnu razrednu stranicu.  Učenje s pomoću igre pokazalo se kao jedan od najboljih temelja za daljnje usvajanje novih znanja. Igrajući igre u kojima se koristi novim nastavnim informacijskim i komunikacijskim tehnologijama (IKT), učenik zadovoljava dvije potrebe – potrebu za igrom i potrebu za natjecanjem – trudeći se biti što bolji.

Da bi učenik postigao izvrstan rezultat u natjecanju, potrebna mu je brzina, dosjetljivost i sposobnost automatizacije svladavanja određenog nastavnog sadržaja.

Neke od platformi na kojima mnogi učitelji i ja izrađujemo i razmjenjujemo edukativne igre jesu:

a) ZONDLE

Zondle je platforma koja pruža mnoštvo mogućnosti za učenje sadržaja različitih nastavnih predmeta. Sadržaje mogu izrađivati i učenici, a učitelj može odrediti koji će se učenici i razredi međusobno natjecati. Važna je prednost te platforme golem broj zadataka na hrvatskom jeziku. To možemo zahvaliti učiteljicama Lidiji Kralj i Dubravki Petković koje su promicateljice Zondlea.

b) KOLO SREĆE

Vrlo je jednostavno koristiti se tom platformom. S pomoću nje možete provjeravati znanje učenika o pojmovima koje smatrate važnima. Trajanje igre određujete sami. Igra je vrlo dinamična i stoga pogodna za natjecanje u učionici.

Primjena navedenih platformi rezultirala je automatizacijom množenja i dijeljenja u većine učenika mojeg razreda.

Klikni tu:  https://shar.es/1Y7wcX

c) TACKK – višefunkcijska platforma

Tackk je prazna ploča kojom se možete koristiti kako vama najbolje odgovara. Možete je upotrebljavati kao oglasnu ploču, ali i kao platformu za obradu nastavnoga gradiva te za kratku provjeru naučenoga gradiva na kraju školskog sata.

Moj primjer obrade gradiva

Vidi link: https://tackk.com/02s41b

Primjer postavljanja igrice, postavila učiteljica Zvjezdana K.

Klikni tu: https://tackk.com/d9jke3

  • To su platforme kojima se najčešće koristim. O preostalima ću pisati u nekom od idućih tekstova.

…………

Piše: Sandra VUK | Osnovna škola ‘Augusta Šenoe’ – Zagreb | UHURN Zvono | 

…………

Kolumna je utemeljena na osobnom iskustvu i stavovima kolumnista i ne mora odražavati stavove uredništva Školskog portala ni Školske knjige.