Naravno, u današnje vrijeme tehnologije kolo je moguće zaigrati i u digitalnom svijetu, ali moja učionica mi ne omogućuje upotrebu digitalnih materijala odmah i sad pa se ja radije igram konkretnim stvarima.
Kolo nisam uspjela napraviti u jednom danu (malko sam se više pomučila, ali ova igra to i zaslužuje).
■ Samo kolo napravila sam tako što sam ljepilom za drvo zalijepila 6 velikih komada kartona (od kartonskih kutija).
■ Kad se to sve slijepilo, izrezala sam u obliku kruga te bušilicom probušila rupu u njegovu središtu.
■ Nakon što sam obojila cijeli krug i označila markerom polja, uz rubove kola sam bušila rupe i umetala male drvene tiple.
■ Trokutasta polja s brojevima i/ili zadatcima izrezivala sam iz kolaž-papira, a sva se polja mogu mijenjati ovisno o vrsti igre koju igramo.
■ Noge kola sreće napravila sam tako da se mogu postaviti na dva različita načina: kolo mogu objesiti na zid ako nema puno prostora za rad, a može i samostalno stajati.
S učenicima 2. razreda možemo koristiti kolo sreće za ponavljanje pojmova ili definicija naučenih u nekoj cjelini.
- Odlično je u igri ponavljanja tablice množenja, zbrajanja i oduzimanja brojeva.
Ovisno o kojem se razredu radi i o tome dokle ste stigli u nastavi matematike, u polja ćete upisivati jednoznamenkaste brojeve, dvoznamenkaste ili samo desetice.
U kolu ne moraju biti samo brojevi.
- U kolu mogu biti i imena učenika, a zadatci mogu biti čak i iz TZK-a:
- napravi 5 čučnjeva,
- kolut naprijed,
- 3 skoka uvis… i tako redom.
Piše: Katica KONSTANTINOVIĆ, učiteljica, OŠ Nikole Tesle, Mirkovci
Iako je učiteljski poziv primarni, dvije je godine predavala matematiku u višim razredima OŠ. Dugogodišnja volonterka, državna instruktorica i trenerica voditelja u Savezu izviđača Hrvatske.