Prošle godine bili smo učenici drugog razreda i tema te školske godine bila je Malci (ili Minionsi) pa su, naravno, i ljestve bile „ukrašene“ malim žutim stvorenjima.
LJESTVE USPJEHA koristila sam za učenje tablice množenja. Na svaku letvicu, odozdola prema gore, nalijepila sam brojeve redom kojim smo učili množiti (2, 5, 10, 3…).
Za svakog učenika sam izradila stopalo s imenom. To smo zvali „stopica“.
- Nakon sata obrade slijedi sat vježbanja.
Na tom satu ispitujem učenike tablicu množenja brojem koji smo učili. Ako učenik točno odgovori na većinu postavljenih zadataka, tada svoju „stopicu“ smije staviti u prostor iznad letvice s brojem koji je uspješno naučio.
- Ako učenik nije naučio, „stopica“ se spušta na početak, na dno ljestava.
Ne vole baš biti dolje, sami, dok je većina „stopica“ na višem položaju, pa radije uče.
LJESTVICU USPJEHA, dakako, ne moramo koristiti samo zbog množenja.
Piše: Katica KONSTANTINOVIĆ, učiteljica, OŠ Nikole Tesle, Mirkovci
Iako joj je učiteljski poziv primarni, dvije je godine predavala matematiku u višim razredima osnovne škole. Dugogodišnja je volonterka, državna instruktorica i trenerica voditelja u Savezu izviđača Hrvatske.