Ovaj je put glavni zadatak i cilj projekta bio poticajna igra koja učenicima 2. razreda olakšava svladavanje tablice množenja i dijeljenja.
Projektni tjedan, koji je trajao od 25. do 29. travnja 2016., bio je posvećen matematičkim operacijama množenju i dijeljenju, i to s pomoću matematičkih igara. Iako je projekt bio namijenjen učenicima drugog razreda, u njegovu su nam se ostvarivanju zbog poticajne atmosfere pridružili i učenici koji ne pohađaju drugi razred zajedno sa svojim učiteljima.
U provođenju projekta sudjelovali su učenici i roditelji. U jednom su danu skupa proveli 60 minuta rješavajući zadatke množenja i dijeljenja. S pomoću niza vježbi i igrica učenicima smo željeli približiti matematičke zadatke (tablicu množenja i dijeljenja). Na taj smo ih način motivirali na uvježbavanje koje im je katkad zamorno i teško.
Neki primjeri radnih materijala za moje učenike (većinu je pripremila učiteljica Katica):
Utorak, 26. travnja 2016., nazvali smo Dan matematike – umnožili se svi.
Nastojali smo obuhvatiti ove zadatke:
- primjena usvojenih matematičkih znanja o množenju i dijeljenju u svakidašnjem životu
- traženje odgovora na pitanja postavljena u matematičkom obliku
- razvijanje tolerancije, timskog rada i osjećaja odgovornosti u učenika i roditelja prilikom rješavanja zadataka
- poticanje učenika na povezivanje nastavnih sadržaja različitih predmeta
- poticanje učenika na kreativnost i izražavanje osobnosti s pomoću natjecateljskih zadataka
- rješavanje zadataka različite težine i složenosti s obzirom na interes učenika.
Iako roditelji nisu sudjelovali u matematičkom danu, bio je uspješan.
Nismo bili opterećeni time tko će pobijediti. Važno nam je bilo da smo zajedno sve ponovili, naučili, smijali se i uživali u matematičkom danu.
Naše mrežne igrice možete vidjeti na mrežnoj stranici https://sites.google.com/site/2bbekaci/igre-za-vjezbanje.
………..
Sandra VUK | Osnovna škola Augusta Šenoe, Zagreb | UHURN Zvono
…………
Kolumna je utemeljena na osobnom iskustvu i gledištima kolumnista i ne mora izražavati mišljenja uredništva Školskog portala i Školske knjige.