Kolumna
Sandra VUK, majka dviju kćeri – učiteljice i druge koja ni ne želi čuti o tome da nastavi maminim stopama. Entuzijast, osoba koja uvijek uči, sve je zanima i vjeruje u današnju djecu. Da bi cijeli proces bio što lakši, učenje smatra životnom igrom, uvijek traži nove spoznaje, metode i načine poučavanja. Zaljubljenik u nove tehnologije. Zaljubljenik je i u svoj posao i radost koju dijeli kad uđe u učionicu. Profesionalac u poučavanju već 27 godina. Uvijek željna prikazati primjere prakse, poučavati i odrasle. SLUŽBENO: učiteljica u OŠ Sveta Nedelja, učiteljica savjetnica, kolumnistica, e-mentorica, edukatorica o novim tehnologijama, županijska voditeljica. Kolumnistica je Školskog portala od siječnja 2015.
DNEVNIK JEDNOG ODRASTANJA
Broj do broja – umnožili se svi
objavljeno: 16. svibnja 2016.

Ovaj je put glavni zadatak i cilj projekta bio poticajna igra koja učenicima 2. razreda olakšava svladavanje tablice množenja i dijeljenja.

Projektni tjedan, koji je trajao od 25. do 29. travnja 2016., bio je posvećen matematičkim operacijama množenju i dijeljenju, i to s pomoću matematičkih igara. Iako je projekt bio namijenjen učenicima drugog razreda, u njegovu su nam se ostvarivanju zbog poticajne atmosfere pridružili i učenici koji ne pohađaju drugi razred zajedno sa svojim učiteljima.

U provođenju projekta sudjelovali su učenici i roditelji. U jednom su danu skupa proveli 60 minuta rješavajući zadatke množenja i dijeljenja. S pomoću niza vježbi i igrica učenicima smo željeli približiti matematičke zadatke (tablicu množenja i dijeljenja). Na taj smo ih način motivirali na uvježbavanje koje im je katkad zamorno i teško.

Neki primjeri radnih materijala za moje učenike (većinu je pripremila učiteljica Katica):

 

Utorak, 26. travnja 2016., nazvali smo Dan matematike – umnožili se svi.

Nastojali smo obuhvatiti ove zadatke:

  • primjena usvojenih matematičkih znanja o množenju i dijeljenju u svakidašnjem životu
  • traženje odgovora na pitanja postavljena u matematičkom obliku
  • razvijanje tolerancije, timskog rada i osjećaja odgovornosti u učenika i roditelja prilikom rješavanja zadataka
  • poticanje učenika na povezivanje nastavnih sadržaja različitih predmeta
  • poticanje učenika na kreativnost i izražavanje osobnosti s pomoću natjecateljskih zadataka
  • rješavanje zadataka različite težine i složenosti s obzirom na interes učenika.

Iako roditelji nisu sudjelovali u matematičkom danu, bio je uspješan.

Nismo bili opterećeni time tko će pobijediti. Važno nam je bilo da smo zajedno sve ponovili, naučili, smijali se i uživali u matematičkom danu.

Naše mrežne igrice možete vidjeti na mrežnoj stranici https://sites.google.com/site/2bbekaci/igre-za-vjezbanje.

………..

Sandra VUK | Osnovna škola Augusta Šenoe, Zagreb |  UHURN Zvono

…………

Kolumna je utemeljena na osobnom iskustvu i gledištima kolumnista i ne mora izražavati mišljenja uredništva Školskog portala i Školske knjige.