Te igre postavljam na mrežnu razrednu stranicu. Učenje s pomoću igre pokazalo se kao jedan od najboljih temelja za daljnje usvajanje novih znanja. Igrajući igre u kojima se koristi novim nastavnim informacijskim i komunikacijskim tehnologijama (IKT), učenik zadovoljava dvije potrebe – potrebu za igrom i potrebu za natjecanjem – trudeći se biti što bolji.
Da bi učenik postigao izvrstan rezultat u natjecanju, potrebna mu je brzina, dosjetljivost i sposobnost automatizacije svladavanja određenog nastavnog sadržaja.
Neke od platformi na kojima mnogi učitelji i ja izrađujemo i razmjenjujemo edukativne igre jesu:
a) ZONDLE
Zondle je platforma koja pruža mnoštvo mogućnosti za učenje sadržaja različitih nastavnih predmeta. Sadržaje mogu izrađivati i učenici, a učitelj može odrediti koji će se učenici i razredi međusobno natjecati. Važna je prednost te platforme golem broj zadataka na hrvatskom jeziku. To možemo zahvaliti učiteljicama Lidiji Kralj i Dubravki Petković koje su promicateljice Zondlea.
b) KOLO SREĆE
Vrlo je jednostavno koristiti se tom platformom. S pomoću nje možete provjeravati znanje učenika o pojmovima koje smatrate važnima. Trajanje igre određujete sami. Igra je vrlo dinamična i stoga pogodna za natjecanje u učionici.
Primjena navedenih platformi rezultirala je automatizacijom množenja i dijeljenja u većine učenika mojeg razreda.
Klikni tu: https://shar.es/1Y7wcX
c) TACKK – višefunkcijska platforma
Tackk je prazna ploča kojom se možete koristiti kako vama najbolje odgovara. Možete je upotrebljavati kao oglasnu ploču, ali i kao platformu za obradu nastavnoga gradiva te za kratku provjeru naučenoga gradiva na kraju školskog sata.
Moj primjer obrade gradiva
Vidi link: https://tackk.com/02s41b
Primjer postavljanja igrice, postavila učiteljica Zvjezdana K.
Klikni tu: https://tackk.com/d9jke3
- To su platforme kojima se najčešće koristim. O preostalima ću pisati u nekom od idućih tekstova.
…………
Piše: Sandra VUK | Osnovna škola ‘Augusta Šenoe’ – Zagreb | UHURN Zvono |
…………
Kolumna je utemeljena na osobnom iskustvu i stavovima kolumnista i ne mora odražavati stavove uredništva Školskog portala ni Školske knjige.