- Dobro došli nazad u našu školu!
- Prvi dan.
Nakon početnog prebrojavanja slijedi najvažniji dio… Pričamo gdje smo bili i što smo radili. Za to upotrebljavamo aktivnost… Loptica nam govori.
A) SJEDIMO U KRUGU
Učiteljica objašnjava načine i postupke koje ćemo upotrebljavati u igri. Kad ulovimo loptu, moramo izgovoriti tri rečenice (ne više – ne manje). U te tri rečenice učenici će izreći gdje su bili, što su radili i najugodniji doživljaj koji pamte. Lopta ide od učenika do učenika ili se baca, a ostali učenici trebaju pozorno slušati svjeoga razrednog prijatelja.
Na kraju aktivnosti – učiteljica postavlja 3 pitanja te tako testira jesu li pozorno slušali i jesu li aktivno sudjelovali u igri.
B) KUĆNI RED ŠKOLE
Prvi dan redovito pročitam važne stavke iz Kućnog reda naše škole. Poseban naglasak postavim na odnos prema stvarima, opremi, načinima ophođenja u učionici i na hodniku. Volim da neke od stavki kućnog reda učenici poprate crtežom. Pokazalo se u praksi da aktivnije slušaju i pamte ako su im za vrijeme čitanja ručice bile zaposlene. Ili, još bolje, mozak je u konačnici zapamtio sliku koju je učenik nacrtao, samim tim je osvijestio neku od stavki kućnog reda.
C) TREĆI SAT PROVEST ĆEMO DIJELEĆI UDŽBENIKE
Budući da moramo ispuniti različite „tablice“, bit će tu gužve, gledanja, listanja, traženja vrećica itd. Ali, to je onaj pozitivni žamor, pozitivno uzbuđenje jer knjige su samo mali korak koji nas dijeli od drugog razreda. Nakon što uspješno sve napravimo ostaje nam posljednja aktivnost:
D) TO JE ZAPRAVO I PRVA ZADAĆA
- Što ću naučiti…
- Čemu se veselim…
- Što će se dogoditi…
… u drugom razredu?
Ovdje možete preuzeti listić za zadnju aktivnost.
I naš prvi dan u drugom razredu je završio. Veselo idemo dalje.
…………………….
Sandra VUK
OŠ Augusta Šenoe, Zagreb
UHURN Zvono