Tijekom samoizolacije cijelog razreda izrađivala sam nastavne jedinice za svoje učenike koji su bili nešto smanjenog sadržaja nego inače. Za sat likovne kulture odabrala sam njima poznate likovne elemente: crtu i pojam – ritam/crta. Kao tehniku odabrala sam flomastere znajući da ih sigurno imaju kod kuće.
Početkom prosinca zahladnjelo je pa mi se motiv rukavica nametnuo kao prirodan/prikladan trenutku.
CJELINA:
■ Ploha i crta.
NASTAVNA TEMA:
■ kontrast kvantitete boje, ploha, crta.
LIKOVNO PODRUČJE:
■ slikanje, crtanje.
LIKOVNI PROBLEMI (KLJUČNI POJMOVI):
■ kontrast, ploha, ritam crta.
MOTIV:
a) vizualni: rukavice (prsti ruke).
LIKOVNO TEHNIČKA SREDSTVA I LIKOVNE TEHNIKE:
■ flomasteri.
✿ OBRAZOVNI ZADATCI:
a) Stjecanje znanja:
Stvoriti ritam crta crnim flomasterom. Papir podijeliti na ravne plohe u obliku pravokutnika i ispuniti ih različitim vrstama crta. Prisloniti dlanove i opcrtati ruku, svaku s jedne strane papira. Ispuniti plohe različitim bojama flomastera dobivši kompoziciju obojenih ploha koje čine jednu cjelinu rukavice.
b) Stjecanje sposobnosti:
Osmišljavanje kompozicije i kontrasta boja i crta, razvoj vizualne percepcije – uočavanje odnosa boje i crte, razvijanje likovnog izraza, razvijanje motorike, uporaba flomastera, razvijanje mašte i sposobnosti izmišljanja, argumentirano vrednovati i analizirati svoj rad i rad drugih učenika na temelju zadatka gledajući online album.
c) Odgojni elementi:
Aktivno sudjelovati u nastavi na daljinu, pogledati videoupute učiteljice i aktivno sudjelovati u izradi rada, rad priložiti u zajednički album.
Vrednovanje:
Izvršit ćemo po povratku u učionicu.
■ Radovi učenika 4. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK ■ Stranice razreda ■ Stranica za likovnu kulturu ■