Kolumna
Sandra VUK, majka dviju kćeri – učiteljice i druge koja ni ne želi čuti o tome da nastavi maminim stopama. Entuzijast, osoba koja uvijek uči, sve je zanima i vjeruje u današnju djecu. Da bi cijeli proces bio što lakši, učenje smatra životnom igrom, uvijek traži nove spoznaje, metode i načine poučavanja. Zaljubljenik u nove tehnologije. Zaljubljenik je i u svoj posao i radost koju dijeli kad uđe u učionicu. Profesionalac u poučavanju već 27 godina. Uvijek željna prikazati primjere prakse, poučavati i odrasle. SLUŽBENO: učiteljica u OŠ Sveta Nedelja, učiteljica savjetnica, kolumnistica, e-mentorica, edukatorica o novim tehnologijama, županijska voditeljica. Kolumnistica je Školskog portala od siječnja 2015.
SANDRINA UČIONICA
Rastemo iz dana u dan!
objavljeno: 9. ožujka 2020.

O projektu „Webučionica“ pisala sam nekoliko puta:

Zanimljivo je kad nam na skupovima kolege kažu da se znamo s webinara. Kad me druge učiteljice prepoznaju, pogledaju se i međusobno gurkaju laktovima.

Nažalost, pojedinci drže da postojim da bih udovoljavala njihovim željama te mi šalju poruke očekujući odgovor „odmah i sada“. Sretna sam što takvih pojedinaca nema puno. Većina kolega ipak šalje pristojne poruke na koje rado odgovaram.

■  Što me potaknulo na pisanje današnje kolumne?

Nakon mnogo webinara (točnije 28) odlučila sam postaviti drukčiji zadatak kolegicama i kolegama. Naime, zadala sam im domaću zadaću.

Mnogi spominju i navode primjere suradničkoga učenja, ali u stvarnosti učitelj rijetko ima priliku surađivati s drugima onako kako se to traži od učenika.

Zato sam smislila drukčije učenje i drukčije načine poučavanja. Ti su načini omogućili ostvarenje suradničkoga učenja (učenje je najbolje kad ga sami doživimo i provedemo).

 

Nakon odslušanoga webinara [ https://connect.carnet.hr/p78jamy22v3/ ] sudionicima sam dala zadatke:

a) pronaći kojoj skupini pripadaju

b) pronaći temu na kojoj trebaju raditi 7 dana

c ) u skupini (nepoznatih) učitelja smisliti projekt prema zadanim odrednicama

d) zajednički raditi s pomoću digitalnih alata.

Zašto ovo pišem?

Učitelji nisu bili potaknuti potvrdama i/ili isticanjem svojega imena, a ipak su tako marljivo radili da sam se u jednome trenutku osjećala kao razrednica malo većega razreda čije učenike ne poznajem.

Kad netko kaže suradničko učenje, imat ću sliku te suradnje pred očima:

1. skupina: Tjedan čitanja naglas

http://bit.ly/2SIgJKX

2. skupina: Ples

http://bit.ly/2SWd9eY

3. skupina:  Dan planeta Zemlje

http://bit.ly/2T39MCW

4. skupina: Dan knjiga

http://bit.ly/2SRK1p2

5. skupina: Moja domovina

http://bit.ly/39MfuzP

6. skupina: Tradicijska baština

http://bit.ly/2SGCRFg 

………..

Sandra VUK | OŠ Sveta Nedelja ■ Moj web https://xn--sandrinauionica-z3b.weebly.com/  ■  Razredna stranica 3. B https://sites.google.com/view/svetanedelja3b/ ■ Webučionica web alati za rad u nastavi https://webucionica.weebly.com/ ■