Nastava na daljinu
TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [12]
Navike
objavljeno: 16. lipnja 2020.

Novim kurikulumom međupredmetne teme Učiti kako učiti jasno su ispisana očekivanja od učenika u procesu učenja i pamćenja. U svim područjima učenja važno je da učenici dobiju priliku samostalno odabrati neke aktivnosti i sadržaje učenja te svoj pristup učenju.

Svi prethodni videozapisi omogućavaju učenicima da odaberu strategiju i pristup koji im najbolje odgovara. To od njih zahtijeva odbacivanje starih navika i izlazak iz rutine.

Sustavno razvijajući tu kompetenciju u različitim područjima, učenici stječu vještine samostalnog učenja, upoznaju sebe, uče postavljati svoje ciljeve i upravljati procesima učenja, emocijama i motivacijom te vrednovati ono što su naučili.

Namjera s “uzvišenom” emocijom daje rezultat. Učenik se mora osjećati tijekom učenja kao da se igra jer upravo igra njeguje emocije poput optimizma, entuzijazma, uživanja, nadahnuća i  zahvalnosti.

■  Nikolina MATOVINA HAJDUK, učiteljica razredne nastave  ■   trenerica brzog čitanja i autorica metode učenja po mentalnim mapama ■

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [1]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [2]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [3]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [4]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [5]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [6]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [7]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [8]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [9]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [10]

TEHNIKE PAMĆENJA I UČENJA [11]