trevor muir
Stvaralačke blokade i suradničko učenje

„U vremenima prečicâ i trenutačnih zadovoljstava, učenici su naviknuti smjesta doći do informacija i odgovorâ, i tomu su skloni znatno više negoli upustiti se u uznemirujuće i preprekama br

Rasprava bi trebala biti glavni stup u svakoj učionici

„Kada planirate nastavni sat koji uključuje raspravu, odvojite koju minutu kako biste odredili  svrhu rasprave i kako biste pronašli način da ju i učenicima učinite jasnom.

Djeca vide i preuzimaju ponašanje odraslih u javnome prostoru

„Načini na koje se odrasli odnose jedni prema drugima na društvenim mrežama, u vijestima i političkim okršajima vidljivi su djeci i mnoga od njih počinju vjerovati da je takav oblik natjecanj

Poučavanje je previše ljudsko da bi bilo savršeno

„Kada si učitelj, nije moguće sve napraviti potpuno savršeno. Poučavanje je previše ljudsko da bi to bilo moguće.