„Od treće godine rada u nastavi počeo sam pomagati kolegicama i kolegama da se na putu motiviranja i uključivanja svojih učenika i učenica u istinski rad, i sami posluže projektnom nastavom.
„Od treće godine rada u nastavi počeo sam pomagati kolegicama i kolegama da se na putu motiviranja i uključivanja svojih učenika i učenica u istinski rad, i sami posluže projektnom nastavom.
Sukobe ne treba izbjegavati. Treba naučiti kroz njih prolaziti. Na tom putu dolazi do pročišćenja, dubljega povezivanja i istinskoga sklada. Stvari postaju onakve kakvima nikad prije nisu bile.
Živimo u teškim vremenima, ali – zapravo – gledajući tijek ljudske povijesti, zar postoji ijedno koje nije bilo teško? Upravo zato ključno je da naša djeca i naši učenici nisu samo napunj
U hrvatskome obrazovanju u ovome je trenutku najava uvođenja cjelodnevne nastave odnosno cjelodnevne škole najistaknutija tema.