rad u nastavi
Na više od stotinu ispitanih samo njih 14 sigurno ostaje u učiteljskoj profesiji

„Obožavala sam poučavanje, a i škola u kojoj sam radila, uključujući kolegice i kolege te upravu, bila je najbolja moguća. No, to nije bilo dovoljno.

S koje strane učioničnih vrata učitelji pronalaze izvor problema u svojem poslu?

„Jasni su razlozi učiteljskoga sagorijevanja na poslu“, zaključuju urednici obrazovnoga portala WeAreTeachers. Učitelji nisu zasićeni djecom koju poučavaju, niti nastavnim radom.

Zašto nagrade i nagrađivanje nisu primjeren način motivacije i uspjeha u učionici

„Prema mojem iskustvu, nagrade se nikad ne isplate“, kaže učiteljica Yonina Lermer.

Ima li u učionici mjesta za sarkazam?

Humor je ključna odrednica svakoga čovjeka. On određuje ljudski odnos prema bitnom dijelu stvarnosti – i onih koji su mu skloni, i onih koji od njega zaziru.