rad u nastavi
Nepodnošljiva buka nadvila se nad učiteljski rad

„Provodim mnogo vremena s učiteljima u svim dijelovima zemlje i to su najbolji ljudi koje sam ikad upoznao. Ne samo dobri, što su u većini, nego i duboko odani svom poslu i svojim učenicima.

Na više od stotinu ispitanih samo njih 14 sigurno ostaje u učiteljskoj profesiji

„Obožavala sam poučavanje, a i škola u kojoj sam radila, uključujući kolegice i kolege te upravu, bila je najbolja moguća. No, to nije bilo dovoljno.

S koje strane učioničnih vrata učitelji pronalaze izvor problema u svojem poslu?

„Jasni su razlozi učiteljskoga sagorijevanja na poslu“, zaključuju urednici obrazovnoga portala WeAreTeachers. Učitelji nisu zasićeni djecom koju poučavaju, niti nastavnim radom.

Zašto nagrade i nagrađivanje nisu primjeren način motivacije i uspjeha u učionici

„Prema mojem iskustvu, nagrade se nikad ne isplate“, kaže učiteljica Yonina Lermer.