upravljanje razredom
Učionica nije lunapark

„Potrebna je znatna količina rada i energije kako bi se osiguralo da se trideset i jedan učenik i učenica zabavljaju 100 % vremena. Zadržati takvu vrstu energije nije realno za učitelja.

Koji je optimalan broj učenika za rad u skupini?

Suradnička nastava, rad u skupinama, razvijanje suradničkih vještina – neizostavan su dio suvremenoga učenja i poučavanja.

Škola na daljinu neizmjerno je bolja od moje „prave“ škole

U brojnim tekstovima objavljenima u proteklim mjesecima na temu obrazovanja, u uvjetima – kako svakodnevno svjedočimo – globalne zdravstvene krize, dvije su se bitne  točke – bez obzira na z

Trebaju li učenici odrediti gdje će sjediti i s kim?

Rad u nastavi ne znači samo bavljenje metodički usklađenim znanstvenim područjem za koje smo se prvobitno školovali; iako taj dio našega rada – osobito u predmetnoj nastavi i na višim stupnj