upravljanje razredom
Trebaju li učenici odrediti gdje će sjediti i s kim?

Rad u nastavi ne znači samo bavljenje metodički usklađenim znanstvenim područjem za koje smo se prvobitno školovali; iako taj dio našega rada – osobito u predmetnoj nastavi i na višim stupnj

Osam načina kako u nemiran razred vratiti radno ozračje

„Iako okruženi mnoštvom sjajnih prijedloga o upravljanju ponašanjem koji zahtijevaju mnogo vremena i vježbe, kada nastupi SOS-faza, ne možete si priuštiti taj luksuz.

Upravljanje ponašanjem u učionici počinje s ravnateljima, ne s učiteljima. – Evo i zašto…

„Učitelji se moraju moći osloniti na nešto snažnije od samih sebe“, piše u svojem najnovijem članku Tanya Pierre, dugogodišnja učiteljica, ravnateljica i savjetnica u obrazovanju iz ameri

Pozitivni odnosi nisu rješenje za sve probleme u učionici, i točka

„Učitelji mogu mnogo toga učiniti, ali ne mogu baš sve“, piše učiteljica i autorica Shannon McLoud u tekstu o dosezima pozitivnih odnosa u učionici te o potpunoj neodrživosti zahtjeva da j