Rad u nastavi ne znači samo bavljenje metodički usklađenim znanstvenim područjem za koje smo se prvobitno školovali; iako taj dio našega rada – osobito u predmetnoj nastavi i na višim stupnj
Rad u nastavi ne znači samo bavljenje metodički usklađenim znanstvenim područjem za koje smo se prvobitno školovali; iako taj dio našega rada – osobito u predmetnoj nastavi i na višim stupnj
„Iako okruženi mnoštvom sjajnih prijedloga o upravljanju ponašanjem koji zahtijevaju mnogo vremena i vježbe, kada nastupi SOS-faza, ne možete si priuštiti taj luksuz.
„Učitelji se moraju moći osloniti na nešto snažnije od samih sebe“, piše u svojem najnovijem članku Tanya Pierre, dugogodišnja učiteljica, ravnateljica i savjetnica u obrazovanju iz ameri
„Učitelji mogu mnogo toga učiniti, ali ne mogu baš sve“, piše učiteljica i autorica Shannon McLoud u tekstu o dosezima pozitivnih odnosa u učionici te o potpunoj neodrživosti zahtjeva da j