upravljanje razredom
Neka nastava počinje dijeljenjem radosti!

„Shvaćam: vrijeme je ograničeno i teško je opravdati zloporabu i jedne jedine minute u svrhu zabave.

Trebaju li učenici odrediti gdje će sjediti i s kim?

Rad u nastavi ne znači samo bavljenje metodički usklađenim znanstvenim područjem za koje smo se prvobitno školovali; iako taj dio našega rada – osobito u predmetnoj nastavi i na višim stupnj

Osam načina kako u nemiran razred vratiti radno ozračje

„Iako okruženi mnoštvom sjajnih prijedloga o upravljanju ponašanjem koji zahtijevaju mnogo vremena i vježbe, kada nastupi SOS-faza, ne možete si priuštiti taj luksuz.

Upravljanje ponašanjem u učionici počinje s ravnateljima, ne s učiteljima. – Evo i zašto…

„Učitelji se moraju moći osloniti na nešto snažnije od samih sebe“, piše u svojem najnovijem članku Tanya Pierre, dugogodišnja učiteljica, ravnateljica i savjetnica u obrazovanju iz ameri