Snježana MOSTARKIĆ
Raditi u učionici znači biti na „prvoj liniji“ života

Svjedočio sam kako se zatamnjenim očima vraća iskra, pomogao sam učenicima pronaći razlog ostanka u trenutcima kada su željeli odustati – osvjedočeno govori dugogodišnji britanski učitelj

Učionica nije lunapark

„Potrebna je znatna količina rada i energije kako bi se osiguralo da se trideset i jedan učenik i učenica zabavljaju 100 % vremena. Zadržati takvu vrstu energije nije realno za učitelja.

Ako mu to dopustite, učiteljski će posao preuzeti cjelokupan vaš život

Australska učiteljica i autorica mrežnih stranica Teach Smart With Me, tijekom rada u školi doživjela je dva teška razdoblja, tzv.

Paradoks mirnoga sjedenja u predškolskoj dobi

Pokret je neprocjenjiva vrijednost tijekom cijeloga života, a nezamjenjivu i nenadoknadivu ulogu ima u ranome djetinjstvu jer je usko i čvrsto povezan s razvojem mozga.