Snježana MOSTARKIĆ
Učiteljska se struka utapa u emocionalnoj iscrpljenosti, a često toga nije ni svjesna

„Skrbimo za učenike koji mogu u bilo kojem trenutku iskusiti cijeli niz izazova.

Prestanite se ispričavati zbog stvari koje niste skrivili ili onih koje uopće nisu pogrešne

„Ubrzo sam počela uočavati kako se često mi, učitelji i poučavatelji, ispričavamo zbog stvari zbog kojih ne bismo trebali osjećati krivnju ili nelagodu“, piše profesorica engleskoga jezik

Učenici ne „rade“, oni – uče

„Svaki put kada govorimo o »domaćem radu« ili »radnom okružju« ili »radnim navikama«, svaki put kad opisujemo napredak ili vrednovanje učenikova »rada« u učionici, svaki put kada upozor

Je li za učenike dovoljno da budu „zaokupljeni“?

„Kao i mnogi drugi, često sam upotrebljavao riječ »zaokupljenost« kao šifru za dobar nastavni sat, a riječ »zaokupljen« kako bih uputio da je učenikovo ponašanje upravo onakvo kakvo i pri