Snježana MOSTARKIĆ
Kako poučavati temeljne vještine?

„Nema ništa mekano u dobivanju otkaza. Polinomi i točke sa zarezom imaju svoju vrijednost, ali zasigurno jednaku, pa i veću, imaju i temeljne vještine.

Pozitivni odnosi nisu rješenje za sve probleme u učionici, i točka

„Učitelji mogu mnogo toga učiniti, ali ne mogu baš sve“, piše učiteljica i autorica Shannon McLoud u tekstu o dosezima pozitivnih odnosa u učionici te o potpunoj neodrživosti zahtjeva da j

Osjećaj nelagode u telefonskim razgovorima s roditeljima

„I izvan posla nisam sklona telefonskim razgovorima, no upućivanje telefonskih poziva roditeljima mojih učenika za mene je najgore što mi se može dogoditi.

Da ste u ravnateljskoj ulozi, što biste prvo promijenili?

„Srezala bih količinu ispita koji se pišu s ciljem prikupljanja podataka i dopustila učiteljima da se bave onim čime se i trebaju baviti – poučavanjem djece.