Snježana MOSTARKIĆ
Koji je optimalan broj učenika za rad u skupini?

Suradnička nastava, rad u skupinama, razvijanje suradničkih vještina – neizostavan su dio suvremenoga učenja i poučavanja.

Mnogo je crvene tinte proliveno na prvoj liniji vrednovanja…

A nastava na daljinu – sve je to ugušila? „Poučavanje je neprestano davanje povratnih informacija“, kaže Mark Enser, „ali boravak iza ekrana to je potpuno ograničio pa i poništio.

Ne želim uključiti svoju kameru pri nastavi na daljinu

 „Znam da bi moji učitelji željeli da je kamera na mojem računalu uključena“, kaže učenica Tamsin Jacobs, „ali – vjerujte mi – ja radim i učim.

Sretna djeca sretno uče

Koliko možemo pratiti razvitak ljudske (zabilježene) povijesti, nikad čovječanstvo nije bilo moćnije i „opremljenije“ u izboru opcija i rješenja koje nudi razvitak tehnike i tehnologije; ni